  • Data: 2024-05-05 01:05:58
    Temat: Re: Kara Śmierci [Was: Trzecia płeć 2]
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.05.2024 o 16:04, A. Filip pisze:

    > Czy to że Breivik nie dostał kary śmierci nie sprawia że tobie się nóż
    > otwiera w kieszeni na kryminalnie nieodpowiedzialnych idiotów którzy
    > wprowadzili absolutny zakaz kary śmierci?

    Wspomniałem o karze śmierci w kontrze jakimiż to obrońcami praw
    człowieka są Tajlandia czy Malezja.
    Co do Breivika, to nie moje małpy, nie mój cyrk, niech się Norwegowie z
    nim bujają. Z tym, że jak dalej świat będzie podążał w kierunku w którym
    zmierza, to nie wykluczam, że Breivik jakiegoś pomnika się jeszcze doczeka.

    Ogólnie nie jestem jakimś zagorzałym przeciwnikiem kary śmierci, tyle
    tylko że mam pewne wątpliwości w sprawie sprawiedliwego jej stosowania,
    bo czy na przykład...

    > Po Breiviku ja mogę się zgodzić że próg zasługiwania na KS powinien być
    > ustawiony (bardzo) wysoko ale ni złamanego wuja się nie zgodzę że
    > Breivik go nie przekroczył.

    ...taki Netanjahu przekroczył próg czy nie? No może osobiście nikogo nie
    ukatrupił, tyle że to niewiele zmienia.
    Albo ten gość, który na A1 doprowadził do śmierci całą rodzinę, łapie
    się czy nie?