    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kancelaria STATIMA - w imeiniu Intercity
    Date: Thu, 24 Sep 2009 15:32:44 -0500

    Prawnik wrote:

    > Oj "Witek" "Witek", po co tak "szczekasz", zapłaciłeś to się nie
    > martw, po prostu wyjaśnij sprawę, bo ten tylko nie popełnia błędów kto
    > nic nie robi.

    To nie jest popełnianie błedów. To jesr robienie ludzi w ciula.
    Szczególnie przez firmy windykacyjne.

    > IC musi walczyć z plagą "gapowiczów", bo inaczej zamiast
    > pociągów będą jeździć drezyny.

    to niech zamknie biznes, skoro taki nieopłacalny.

    > Musisz to zrozumieć.

    Nie. Nie zrozumiem, doliczania sobie przez firmy windykacyjne
    horendalnych opłat, które za każdym listem podwajaja sie lub potrajają.
    Nie zrozumiem nachodzenia w domu przez jakies typy spod ciemnej gwiazdy
    przedstawiajacych sie komornikiem.
    Nie zrozumiem wydzwaniania do pracodawców, nachodzenia w domu rodziców,
    wypytawania sąsiadaów, czy wrecz rozlepiania ogłoszeń na klatce schodowej.
    Nawet wówczas kiedy im sie na czole napisze, że dlug nie istnieje nigdy
    nie istniał lub dawno został zapłacony.
    Po to jest instytucja przedawnienia, aby nie trzeba było rachunku ze
    szpitala za własny poród trzymac do śmierci.
    A, żeby nie było niejasnosci i wycieczek osobistych. Nie mam żadnych
    długów i żadna firma windykacyjna mnie nie ściga.