  • Data: 2009-09-24 20:58:14
    Temat: Re: Kancelaria STATIMA - w imeiniu Intercity
    Od: Prawnik <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Wrz, 22:32, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > To nie jest popełnianie błedów. To jesr robienie ludzi w ciula.
    > Szczególnie przez firmy windykacyjne.

    > to niech zamknie biznes, skoro taki nieopłacalny.

    > Nie. Nie zrozumiem, doliczania sobie przez firmy windykacyjne
    > horendalnych opłat, które za każdym listem podwajaja sie lub potrajają.
    > Nie zrozumiem nachodzenia w domu przez jakies typy spod ciemnej gwiazdy
    > przedstawiajacych sie komornikiem.
    > Nie zrozumiem wydzwaniania do pracodawców, nachodzenia w domu rodziców,
    > wypytawania sąsiadaów, czy wrecz rozlepiania ogłoszeń na klatce schodowej.
> [...]

    Przepraszam ale co Ty piszesz? W tej sprawie nic takiego się nie
    zdarzyło i nie zdarzy.
    Koszty wynikają z ustaw, a wzywa Kancelaria "Statima" Sp. z o.o., a
    nie byle firma windykacyjna
    więc jeżeli masz szacunek do samego siebie to szanuj także ludzi,
    którzy po prostu wykonują dobrze swoją pracę. Gdybyś skontaktował się
    wyjaśnił temat to spostrzegł byś, że pracują tu ludzie, którzy
    rozumieją jeżeli ktoś
    przedstawia rzeczowe argumenty, a nie "pluje" na forum !!!

    Pozdrawiam i więcej już w tej sprawie nie będę się tu wypowiadał - w
    mojej ocenie sprawa jest jasna,
    kto otrzymał wezwanie niesłusznie - to przepraszam, sprawę trzeba
    wyjaśnić
    - ale kto jednak jest winien, winien jest zapłacić.