  • Data: 2009-09-24 10:02:03
    Temat: Re: Kancelaria STATIMA - w imeiniu Intercity
    Od: Stachna <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Wrz, 11:47, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    5 lat to jest chyba ustawowe minumum ile muszą trzymać. A w wielu
    > bankach jest dłużej - np. w mbanku widzę historię od początku istnienia
    > rachunku, czyli od 2001r.
    >
    > --
    > Liwiusz
    czyli dzwonisz:
    dzień dobry - otrzymałem pismo - podajesz i pytasz o co chodzi. dług
    taki i taki ok.
    co to jest za sygnatura na ktorą państwo się powołujecie, kiedy ten
    przejazd nastąpil i co to za sygnatura
    na koniec jeżeli to jest z tego czy do 3 lat wstecz - bardzo mi
    przykro - ale ten dług się przedawnił i proszę więcej do mnie nie
    przysyłać niechcianej poczty i proszę o usunięcie moich danych
    osobowych gdyż nie wyrażam na to zgody.

    Zawsze można wysłać zapytanie do banku trzeba dowiedzieć się z kiedy
    pochodzi dług oraz kiedy sprawa trafiła do sądu
    warto przeczytać ustawę o przedawnieniach długu - niedawno ją
    wertowałem nie mam jej pod ręką ale za przewozy jest to na 99,9% 1 rok

    Pozatym przy rozmowie i odpowiedziach nie możesz uznać tego długu bo
    jak go uznasz to przedawnienie idzie od początku.

    Pozdrawiam.