  • Data: 2009-09-24 09:39:39
    Temat: Re: Kancelaria STATIMA - w imeiniu Intercity
    Od: Stachna <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W sumie 2 razy otrzymałem podobne pisma

    1) zadzwoniłem i zapytałem się o co chodzi niezaplacona składka OC -
    zanim nabyłem auto. powiedziałem im że jak chcą to mogą iść do sądu a
    ja nie życzę sobie korespondencji - ja mam umowę kupna sprzedaży po
    dacie wymagalności zapłaty składki i niech sobie szukają u
    poprzedniego właściciela - więcej żadnych listów. - KRUK

    2) dostałem z banku - że nie zapłaciłem 2 faktur - bank przejął
    wierzytelności firmy - zadzwoniłem o co biega - okazało się, że
    wysłali oni do wszystkich którzy mieli tam płatności przelewem - NIE
    SPRAWDZAJĄC WPŁYWÓW - spokojnie poszukałem w czasie rozmowy wyciągu -
    powiedziałem że mam oba i mogę im przesłać mailem - albo źle
    zaopisałem maila do gościa albo źle mi podał bo mi wrócił - jednakże
    po rozmowie spokój BANK - już nie pamiętam jaki.

    Także możliwe że wysłali do wszystkich posiadaczy biletów kredytowych
    - olewając czy ktoś zapłacił czy nie - poprostu nie sprawdzają
    wpływów. bo to już za dużo roboty - niech klient im sie wytłumaczy.
    Zadzwoń do nich powiedz, że zapłaciłeś i masz przed sobą potwierdzenie
    i że nie życzysz sobie tego nękania listami - o ile jesteś pewien że
    zapłaciłeś. Warto przy okazji dowiedzieć się z kiedy to pochodzi. o
    konkretną datę biletu kredytowego - wtedy pojdziesz do banków i zawsze
    z archiwum można wyciągnąć ok 20 zł strona wydruku, albo poprosisz o
    wydruki na rzecz intercity w okresie 6 m-cy.