  • Data: 2009-09-23 18:54:33
    Temat: Re: Kancelaria STATIMA - w imeiniu Intercity
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    macso wrote:
    > Użytkownik "witek"

    > wszystko jasne, tylko że kancelaria nie "grozi" sądem.
    > powołuje się na nakaz ( nie uprawdopodobniając tego, numeek ja też
    > mogę sobie wymyślić)
    > czyli jakby wyrok juz był. teraz ma przyjśc komornik i "grzebać w
    > szafach, przeszukiwać mieszkanie i piwnicę ( cytat z pisma"
    > w celu ustalenia mojego majątku.

    gdyby sad wydał nakaz zapłaty to nikt normalny by nie kazała jakiejś
    szemranej "kancelarii" wysyłać jakiś kretyńskich listów w stylu konkursów
    Readers Digest tylko by poprostu kazał ściągnąć pieniądze nabliżeszemu
    komornikowi.

    Do mnie też przychodziły takie listy dostycząse jakiejś niezapłaconej przez
    babcię forsy (100zł za jakieś rozmowy) od firmy Kruk :) Jak sie
    wyprowadzałem z mieszkania wysłałem im w końcu kopię aktu zgonu babci, żeby
    następnego właściciela mieszkania nie mordowali :) Kilka z tych "pism"
    przeczytałem reszta lądowała od razu w koszu na śmieci.

    straszyli sądem, komornikami, detektywami, dzwonieniem do pracodawcy itp...

    wszystko to były standardowe pisemka z wydrukowanymi stemplami i pieczęciami
    oraz podpisami jakiś rejentów detektywów asesorów itp... :)