  • Data: 2009-09-22 20:18:15
    Temat: Re: Kancelaria STATIMA - w imeiniu Intercity
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > he he. Taka ona kancelaria jak kruk justitia i inne.
    > Czyli po prostu firma windykacyjna.

    tak się domyślam,
    Kruka zbiram korespondencję w jednej sprawie już chyba 7 lat ( tak tak,
    siedem) co miesiąc przychodzi kolejne wezwanie
    postanowiełm to wszystko wrzucić gdzieś do netu, bo to okrutnie ciekawe.

    > Kiedy byla ta jazda? O date pytam.

    to musiało być w 2004, bo wtedy jeżdziłem na trasie Lublin Poznań, ale nigdy
    Inercity ( tylko nocnym pośpiechem)

    > Sądu? Raczej w zeszycie pani Zosi.

    takie mam właśnie wrażenie

    > Mozesz nie olac i zadzwonic.
    > Jak sie przedawnil, to zadzwon i powiedz zeby spadali na drzewo bo raz, ze
    > sie przedawnil dwa ze zaplaciles.
    >
    > Jak sie nie przedawnil a ty nie masz papierow, ze zaplaciles to raczej bym
    > sie nie odzywal, bo jak zwesza, ze nic nie masz, to pojda do sadu na
    > pewniaka, skoro nie potrafisz wykazac, ze zaplaciles.

    jazda była w 2004 więc się przedawniło tak czy owak
    jeślijest faktycznie jakiś nakaz to jeszze 5 lat

    macso