  • Data: 2008-07-22 12:10:57
    Temat: Re: Kanalizacja gminna a własna oczyszczalnia przydomowa?
    Od: "gargamel" <s...@d...lina> szukaj wiadomości tego autora

    > No to obejrzyj, nawet na rysunkach w pokazanym przez Ciebie linku. Masz
    > tam taki ładny kominek /odpowietrznik/.

    odpowietrznik masz w każdej prawidłowo wykonanej kanalizacji, a gówno
    śmierdzi niezależni czy spływa do oczyszczalni publicznej, czy prywatnej:O(

    a co do smrodu, to są rodzaje oczyszczalni całkowicie odseparowane od
    środowiska zewnętrznego (np. osad czynny) z których nie wydzielają się zadne
    zapachy przerobowe:O)

    > Potem trzeba, to czymś wypompować /wiaderkiem raczej nie będziesz
    > wybierał/ i pod ciśnieniem podlać np. trawę, bo herbaty raczej nie
    > napiłbym się zalewając ją taką wodą.

    wodę z przydomowej oczyszczalni można odprowadzić do studzienki chłonnej i
    po problemie, a powiedz mi niby jaką wodą ty zalewasz herbatę? bo jak masz z
    przyłącza, to jest to oczyszczona woda rzeczna, a do rzek spuszcza się wodę
    oczyszczoną z oczyszczalni publicznych, więc zalewasz swoją herbatkę
    własnymi oczyszczonymi sikami i jesteś zadowolony:O) smakuje?:O)

    > A cena jaka. Przy 8tys. zł, to prawdopodobnie spokojnie podłączysz się do
    > wodociągu i kanalizacji.

    pewnie że się i przyłączysz, za tą cenę też spokojnie wybudujesz przydomową
    oczyszczalnię, tylko w przypadku tej drugiej jeszcze oszczędzasz na
    comiesięcznych rachunkach za ścieki (po kilku latach taka inwestycja ci się
    zwraca, a potem to już czysty zysk:O)