  • Data: 2002-12-15 00:11:06
    Temat: Re: Kaloryfer, a licznik ciepla
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 14 Dec 2002 21:29:20 +0300,loli_pop
    <atg4b0$t09$1@SunSITE.icm.edu.pl> napisał/a:

    > Witam

    > Mam problem z licznikiem ciepla. U mnie w domu jest on zamontowany znacznie
    > wyzej niz na srodku (tzn. blisko gornej krawdzi kaloryfera). Mam pytanie,
    > czy istnieja jakies przepisy prawne okreslajace w jakim polozeniu powinien
    > byc licznik? Place bardzo wysoki czynsz, a gora grzejnika przeciez mocniej
    > grzeje.

    U mnie też jest zamocowany na gornej krawędzi kaloryfera.
    Tak mniej więcej na środku calego kaloryfera.
    Podzielniki nabijają nie tylko ciepło z kaloryfera...To zależy jak
    ciepło masz w mieszkaniu....W lecie też poziom słupka znacznie się
    podnosi,a kaloryfery nie grzeją.
    Tak w ogóle te podzielniki to wielka lipa!

    --
    Kaja