  • Data: 2007-10-03 05:57:28
    Temat: Re: KaczyĹ?ski nic nie ma
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mylisz się Icek. Czyni to mój intelekt, zdrowy rdzeń moralny i narodowy.

    gdyby tak bylo to bylby dla Ciebie problemem fakt, ze jestesmy posmiewiskiem
    europy, ze kaczynski jeden z drugim na pierwszych stronach gazet i jako
    pierwszy news w TV jest 3 razy w tygodniu.

    Gdybys zamiast zdrowego rdzenia w glowie poprostu mial szare komorki to
    dotarloby do Ciebie, ze cos jest nie tak. Skoro sa wybory to znaczy, ze te 2
    osobniki nie potrafia sie dogadac z NIKIM. Obrazili kazda opcje polityczna w
    obecnym sejmie. KAZDA. Nikt z nimi gadac nie chcia. Jeszcze troche i bedzie
    tak samo z nami jako Polska w Europie !

    Icek