  • Data: 2007-09-14 12:23:01
    Temat: Re: Kaczmarek [EOT]
    Od: xxx <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson pisze:
    > Naprawdę tylko na tyle cię stać? Nędza.

    m.in.: fc1h30$gmn$...@n...news.tpi.pl

    Znieważyłeś rozmówcę, którego sarkastycznej wypowiedzi zapewne po prostu
    nie zrozumiałeś. Podobnie jak w wielu innych przypadkach. Jesteś
    chamski, prostacki, trollujesz podsycając wojenki grupowe i zaniżając
    poziom usenetu niczym pokemony na forach. Nie lubię bufonów z przerostem
    ego i z pewnością będę reagował, bo nie działa na mnie ani magia nazwisk
    ani stanowisk.

    Dopisz jeszcze coś, zauważyłem, że sprawia ci frajdę danie ostatniej
    wypowiedzi. Myślę, że powinnieneś się leczyć z tego zboczenia zawodowego.

    Do następnego razu!
    --
    pzdr