  • Data: 2007-12-02 09:44:51
    Temat: Re: Kable TPsa na dzialce - dlugie
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nanie?ć przy okazji robienia mapki s?siada. No i je?li nawet ów kabel jest
    > nielegalny, to kupuj?cy i tak powinien to w chwili zakupu widzieć. Je?li go

    Człowieku, obudz się ...

    Ja kupilem działke. Pewnego dnia przyjechalem na nia i doznalem szoku
    widzac przewalony w poprzek wykop. Okazalo sie, ze to wodociag i zgode
    na niego wyraził 2 własciciel przede mną.

    Dupa z urzedu (paląc papierosa w pracy za biurkiem) wyskoczyla do mnie z
    tekstem ze kupilem działke z obciazeniem. Powiedziałem jej, ze jedyne
    obciązenia to takie, ktore mozna w ksiedze wieczystej zobaczyc i ze
    wykopią tą rurę. Usmiechneła się z politowaniem a ja wyszedłem ...

    Tym niemniej faktem jest, ze bez mojej zgody przekopano mi dzialke i
    zainstalowano wodociag. Mieli wiele szczęscia, bo za 3 miesiące
    zrobiliby to po trasie UZGODNIONEJ linii gazowej. A tak po prostu
    zrobili inwentaryzacje powykonawczą i po sprawie.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/