  • Data: 2005-02-08 10:27:08
    Temat: Re: KW dzialki
    Od: Tomasz Antkowiak <a...@o...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    b napisał(a):

    > Jeśli tak to składaj zastrzeżenia uwagi i zastrzeżenia - pouczą Cię w
    > urzędzie w jakim trybie i gdzie.
    > A moja pomyłka wynika li jedynie z tego, że udzielasz nieścisłych informacji.
    > Napisałeś:
    > "W nowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta, wydzial geodezji w
    > miejscu tej nieuzywanej dzialki zaplanowal..."
    > Więc odebrałem to tak, jakby ten plan już istniał i był zatwierdzony (jak
    > wiadomo wszystkie stare plany utraciły ważność 31 grudnia 2003 roku), a nie
    > dopiero przygotowywany. I ośmielę się twierdzić, że makabryczna większość
> [...]

    Moim zamierzeniem jest zaproponowac Urzedowi Miasta inne rozwiazanie.
    Mianowicie za moja posesja znajduje sie teren o powierzchni dokladnie
    700 mkw, takze przewidywany jako nieuzytek zielony, nalezacy do miasta.
    Dlatego chce zaproponowac im zamiane tych gruntow, w tej sposob moja
    dzialka powiekszyla by sie o 700 mkw natomiast miasto zyskaloby teren
    ktorego nie musieli by wykupic przed rozbudowa drogi (w planie maja
    wykupienie po metrze posejsi od kazdego mieszkanca celem poszerzenia
    ulicy).

    Ciekaw jestem:)

    --
    Tomasz Antkowiak