  • Data: 2005-12-08 21:09:10
    Temat: Re: KRS Zwrot wniosku
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wiech" <wie[to_usun]siek@s[i_to_tez]upra.com.pl> napisał w
    wiadomości news:dna036$6nv$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Złożyłem wniosek o zmianę danych w KRS (dokładnie chodziło o podniesienie
    > kapitału w sp. z o.o.).

    najwyższy czas ;)

    > Niestety są wydał zarządzenie o zwrocie wniosku. Nie wiem teraz co mam
    > robić, czy składać
    > jeszcze raz cały wniosek, czy dostarczyć do sądu brakujący załącznik.

    Należy dostarczyć : formularz KRS-Z3 i KRS-ZE oraz brakujące formularze
    (jeżeli dokonywane są inne zmiany, czy składane jest sprawozdanie finansowe)
    i brakujące dokumenty.
    Warto przy okazji złożyć oryginał lub kserokopię poświadczoną notarialnie
    dokumentu potwierdzającego nadanie numeru NIP (obowiązek do maja 2006r.) i
    jeżeli już nie podanano to uzupełnić numer REGON (wówczas należy dołączyć
    formularz KRS-ZY i ksero zaświadczenia nadania numeru REGON-u).

    > Bardzo proszę o pomoc, bo dla mnie te prawnicze terminy to czarna magia.
    > Dla mnie zwrot wniosku, to zwrot wszelkich złożonych dokumentów, a ja
    > dotaję jednostronicowe pismo i nie mam pojęcia co dalej...

    Sąd nie zwraca złożonych wcześniej dokumentów. Zwrot wniosku to to nazwa
    decyzji, od której można się odwołać lub ją przyjąć i uzupełnić wymienione
    braki i sprawa będzie załatwiona pozytywnie.
    Braki należy uzupełnić w terminie podanym w piśmie najczęściej jest to 7 dni
    (liczy się od następnego dnia po otrzymaniu pisma). Dokumenty można złożyć
    osobiście lub wysłać do Sądu (wówczas liczy się data na znaczku pocztowym -
    data nadania).

    Aga