  • Data: 2012-03-19 00:11:10
    Temat: Re: KPC art 139 par 1
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "_ąćęłńóśźż." <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:jk4fs5$803$1@inews.gazeta.pl...
    > To legenda ludowa.
    > Lub zapis konkretnej umowy pomiędzy stronami.
    >

    > -----

    Czy znany jest uczestnikom grupy konkretny zapis ustawowy regulujacy
    warunki, jakie musi spełnic wysyłający pocztą pismo urzędowe, aby w świetle
    polskiego prawa można było uznać je za skutecznie doręczone, mimo, ze
    adresat go nie odebrał?
    Otrzymałem tu dotychczas jedynie wzajemnie sprzeczne ze soba odpowiedzi bez
    oparcia w przepisach, co skądinąd specjalnie mnie nie dziwi, skoro w 2-ch
    formalnych pismach jednego z centralnych organów państwowych obie te
    sprzeczne ze sobą wersje były mi przedstawione jako jedynie obowiązujace i
    stąd ten mój watek;-)