eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKOD Andersa: Będzie trzeci proces dwukrotnie uniewinnionych › Re: KOD Andersa: Będzie trzeci proces dwukrotnie uniewinnionych
  • Data: 2017-10-27 06:37:25
    Temat: Re: KOD Andersa: Będzie trzeci proces dwukrotnie uniewinnionych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.10.2017 o 23:08, A. Filip pisze:

    > Akurat w procesach "które zapadają w pamięć" (społeczeństwu) to o wiele
    > za częsta praktyka.
    >
    > Z tego co mi się _najbardziej_ wbiło w pamięć:
    > + Kościuk - *pięć* procesów [A]
    > + zomole z Wujka - 3 procesy [B]

    No to ma być "częsta praktyka"?

    Ponadto to trochę co innego jak zabijesz człowieka jako przedstawiciel
    władzy, a co innego jak pójdziesz przeciw niej pokrzyczeć.

    Ty masz ewidentnie wpływanie ministerstwa na wyrok. Oczywiście można
    powiedzieć "to jest grupa prawna - nie masz dowodu" ale...
    http://paczaizm.pl/content/wp-content/uploads/zlodzi
    ej-nie-bylo-jeszcze-procesu-a-pani-juz-wydala-wyrok.
    jpg

    Shrek