eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKAREN, WINDOWS › Re: KAREN, WINDOWS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "X-Man" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: KAREN, WINDOWS
    Date: Tue, 8 Dec 2009 00:15:57 -0000
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 14
    Message-ID: <hfk5rt$8vr$1@inews.gazeta.pl>
    References: <e...@b...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 82-40-48-49.cable.ubr07.uddi.blueyonder.co.uk
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1260231357 9211 82.40.48.49 (8 Dec 2009 00:15:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Dec 2009 00:15:57 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-User: xman750
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:619035
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Windowsa nie tracisz masz przecież na spodzie laptopa nalepkę z kluczem
    licencyjnym możesz użyć normalnej OEMowej płytki systemu na jaki masz licencję
    (wójek torrent się kłania) i zainstalować z niej system używając klucza z
    nalepki.
    Możesz też pożyczyć od kogoś kto ma identycznego/podobnego laptopa zestaw płytek
    recovery i przywrócić system. Swoją drogą opisujesz tu niezadowolenie z serwisu
    firmy Karen a nie podajesz powodów dla jakich odmówiono ci wykonania usługi,
    raczej nie sądzę żeby robili ci specjalnie pod górkę jeśli laptop był na
    gwarancji i miałaś dowód zakupu.

    Pzdr
    Piotrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1