  • Data: 2008-03-04 18:05:48
    Temat: Re: Język polski!!!
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojtek pisze:
    > Witam grupę.
    > Jest sobie urzadzenie z instrukcjami i manualami w jezyku np. angielskim.
    > Sprzedawca, czy tez firma montujaca to urzadzenie dostarcza "instrukcje" w
    > jezyku polskim.
    > Instrukcje pisze w cudzyslowiu, poniewaz jest to raczej ulotka informacyjna,
    > ktora zawiera moze 10% tresci oryginalnej instrukcji.
    > Moje pytanie jest takie, czy to jest zgodne z prawem?
    > Jezeli nie to w jakiej ustawie szukac podstawy prawnej w tej sprawie
    > Pozdrawiam wszystkich czytajacych i piszacych
    > Wojtek

    moim zdaniem jest zgodne z prawem, gdyz oile wiem, prawo wymaga zeby
    instrukcja była po polsku, nie określa jak obszerna. Podobno w ameryce w
    instrukcji do mikrofalółki musi byc napisane ze kota niewolno w niej
    suszyc... Dla Polaków to oczywiste:)
    (sam tłumaczyłęm instrukcje z angielskiego to wiem ze bzdury nich
    piszą, co nijak sie ma do twojego przypadku)
    ToMasz