  • Data: 2007-08-22 07:55:15
    Temat: Re: Jeszcze raz freeware
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie znam prawa. Piszę jak było. A kopać się z koniem nie mam zamiaru.
    > (czytaj kłócić z bsa)
    > W końcu tak naprawdę jest to nalot POLICYJNY. Bsa "tylko towarzyszy"
    > policji jako eksperci.
    > Jak będziesz się stawiał to policja rekwiruje kompy do sprawdzenia w
    > laboratorium i możesz zamknąć firmę.
    > Już pewien gość kopał się z innym koniem, wygrał po 10 latach. Ale firmy
    > to nikt mu nie zwróci. (Kluska vs US )

    > patrz wyżej.

    sluchaj uzywanie triala wbrew licencji to zlaamanie umowy
    cywilnoprawnej, a nie przestepstwo, gdyby tylko dlateg zabrano kompy
    to policjanci mogli by sie pozegnac z praca.

    > Cały tri polega na tym że często triale tylko informują o konieczności
    > deinstalacji po np 30 dniach(zgadzasz się na to instalując program). Sam
    > program nie sprawdza przekroczenia terminu. Więc gostek z bsa nie jest
    > wstanie sprawdzić czy nie łamiesz licencji,
    > więc zapewne profilaktycznie uznaje że ją łamiesz :)

    > Business Software Alliance.

    nie pytalem o skrot.

    --
    Czy zdajesz sobie sprawę z faktu, że http://ZbigniewZiobro.ORG oklamal
    Cie w zakresie obrony koniecznej ? Czy Wiesz, że możesz sie bronic, a