  • Data: 2006-01-09 11:17:58
    Temat: Re: Jeszcze p2p?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:43c24268$1@news.home.net.pl...
    > No dobrze wiec sytuacja tak ze w razie kontroli posiadam muzyke na mp3 i
    > filmy divx a przeciez nie koniecznie musialem to sciagac przez p2p
    > udostepniajac tez, a mimo to przeciez bede odpowiadal ze nielegalne kopie
    > myzyki i filmow.
    > Wiec gdzie sens sciagania , nawet nie udostepniajac skoro nie wolno
    > posiadac kopi?

    gdzie znow nie wolno posiadac kopii, co ty za bzdury wypisujesz, mnie
    cytujesz? Mozna posiadac na uzytek wlasny sciagnieta nawet p2p, musisz
    jednak sie pklilnowac by tego nie udostepniac.
    Jezeli twoerdzisz ze cie ukaraja za 'nielegalne kompie muzyki i fimow' to
    podaj podstawe prawna, bo juz w kilku watkach - bardzo dlugich- wiele osob
    przedstawialo dowod przeciwny (konkretne art)

    P.