  • Data: 2004-05-03 11:51:33
    Temat: Re: Jeszcze o OEM
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Falkenstein napisał:
    > Poza tym twierdzi, że już dawno pozwał Microsoft o odszkodowanie
    > za rozpowszechnianie kłamstw o OEM ale uchyla się od odpowiedzi
    > w któreym to sądzie złozył ów pozew.

    Niepotrzebne mi oszołomy, które podejma jakieś kroki by przedłużać tą sprawę.
    Pozwany jest M$, Cisco i jeszcze taka jedna mała firma i sprawy w sądach aż do SN
    pewnie potrwają z 2-3 lata.

    Natomiast sprawa M$ poszła także do UOKiK i ten ustawowo ma 4 miesiące na wydanie
    decyzji :)

    > Jest to wyrok NSA odnoszący się ścisle i wyłacznie do kwestii podatkowych,

    Nie wyłącznie. Mimochodem określił ściśle warunki kiedy może być mowa o udzieleniu
    licencji, a kiedy nie. :)

    zdrówka
    Arek

    --