    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jeszcze jeden współwłaściciel pojazdu
    Date: Tue, 18 Sep 2012 08:53:08 -0500

    MM wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał
    >
    > Umowa na kolanie wystarczy, czy trzeba u notariusza? Chodzi mi o to, aby
    > później wydział komunikacji nie robił trudności podczas dodawania
    > kolejnego właściciela do dowodu rej.

    wystarczy na kolanie.
    Jak nie przekroczycie kwoty zwolnionej z podatku to nawet do US nie
    trzeba sie pofatygowac, chociaz wydzial komunikacji bardzo bedxie sie
    upieral przy "zarejestrowaniu umowy" w US.
    Wyslac na drzewo.

    > Hmm... A może po prostu podarować całe auto matce? Tyle, że teraz jest
    > zarejestrowane na wsi, co jest dla mnie korzystne, choćby ze względu na
    > brak kolejek w urzędach.

    można.
    Ale pisaliscie ze chcieliscie aby byla wspolwlascicielem, a nie ze
    chcecie sie pozbyc auta.

    Po za tym jak bedzie matki,a mamusia niechcacy zejdzie z tego swiata, to
    zastanowicie sie komu przypadnie "wasz" samochod w spadku.