    From: "Mariusz" <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jestem podejrzany
    Date: Tue, 10 Dec 2002 22:02:56 +0100

    Dziekuje za tak wyczerpującą analize tego zdarzenia. Jest mi milo ze tak
    chetnie udzielasz porad i wskazówek. Jesli chodzi o szkło to go nie bylo
    poniewaz szyby zostaly cale. Ja i kierujący nie mieliśmy zapiętych pasów.
    Obrażeń nikt nie doznal, a jedynie mi polecialo trochę krwii z nosa, lecz ta
    moja krew moze być zarówno na poduszce powietrznej pasazera jak równiez
    kierowcy gdyz podczas przemieszczanie sie na miejsce kierowcy w celu wyjścia
    tymi drzwiami moglem wysmarować niechcący niektóre elementy. Ponadto drugi
    kolega jechal z tyłu a fotel pasażera został uszkodzony w postaci zerwania
    blokady oparcia z czego wynika wniosek iż pasażer po prawej stronie na pewno
    byl i jechal tym pojazdem. Swiadek zdarzenia nie moze stwierdzić kto
    kierował a jedynie mogl widziec ze ja chcialem sie tymi drzwiami wydostac.
    Dziekuje i pozdrawiam.