  • Data: 2002-02-09 13:50:50
    Temat: Re: Jestem doswiadczonym prawnikiem
    Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przede wszystkim miejsce na takie rzeczy to OGLOSZENIA, a nie tu ...
    Poza tym jak możesz przez e-mail pokazać swoje "doświadczenie" ?
    Ja pracuję u radcy prawnego od roku i też mogę napisać że jestem doświadczony.

    Co do reklamy to osobiście nie słyszałem o takim zakazie (nie twierdzę, że o
    wszystkim słyszałem), ale przyznaję że reklama nie jest dobrze widziana w tym
    środowisku.

    Pozdrawiam wszystkich !