    From: "Omulec" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jestem a raczej bylem celnikiem.
    Date: Mon, 22 Dec 2003 21:32:52 +0100
    Sender: s...@o...pl@pai77.warszawa.sdi.tpnet.pl

    > W trakcie L4 dostalem wypowiedzenie z pracy listem poleconym.Czy ma to moc
    > prawna i jezeli wogole to kto ma mi wyplacac chorobowe?Zaznaczam ze do
    ZUSu
    > izba celna nie odprowadza chorobowego?

    Dziwne... Kiedys na L4 nie mozna bylo zwalniac.
    Nie lubie Was celnikow, bo strasznie mi bruzdzicie, chociaz nie musicie.
    Ale swoja droga to niezle was zalatwiaja. Zamiast zwolnien grupowych przed
    wejsciem do UE, kto w Kraku to przeniesienie do Szczecina. A kto z Gdanska,
    to do Zakopanego. Nie zgodzisz sie, to pa pa... ;)
    Ale jak sobie przypominam 3 dniowe kolejki w odprawach i bulenie po 300 euro
    dziennie za przestoj firmie transportowej to mi Was mniej zal.

    Omulec