  • Data: 2010-12-13 10:42:39
    Temat: Re: Jedna z telegier-czy to się nie nadaje do sądu?
    Od: Maruda <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-12 22:18, Zygmunt pisze:

    > Prawdopodobnie umowa albo regulamin takiej gry, jak i wszystkich pewnie
    > poważnych
    > "teleturnieji" i "konkursów" TV mówi jedynie o udziale w show telewizyjnym a
    > nie w zawodach z konktretnymi zasadami z konkretnymi nagrodami.
    > A zasadą nadrzędną show jest że ma to być fan dla widzów a nie konkurs
    > sam w sobie i nic dziwnego że często w turniejach na wiedzę encyklopedyczną
    > wytną jakiegoś mózgowca a zwycięży nieoczekiwanie "barbi"

    Fakt. Przykładem "Gilotyna". To loteryjka, a nie teleturniej. Jedynym
    teleturniejem aktualnie jest "1z10", choć też ma znaczący element losowy.

    A co do "loterii promocyjnych" - mam znajomego, który w ramach hobby
    klika o pełnych godzinach, kiedyś Okocim, teraz Lecha - i jakoś
    kilkanaście zgrzewek piwa do niego trafia. Da się.
    Do mnie też trafiło. Pytali, czy zgadzam się na zrobienie zdjęć i filmu
    promocyjnego. Zgodziłem się. Jak robili, to po odebraniu piwa
    potwierdziłem, że zgadzam się na zrobienie, ale nie zgadzam się na
    powielenie i publikowanie ;) A co...

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.