  • Data: 2010-12-13 19:40:46
    Temat: Re: Jedna z telegier-czy to siê nie nadaje do s±du?
    Od: "Papuso Smurfo" <D...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "SDD" napisał:

    > Przeciez zamienilem debilu!

    nie zamieniłeś debilu, dokonałeś operacji w systemie dziewiątkowym na
    liczbach w systemie dziesiętnym!!!!:O(
    jak chcesz liczyć w dziewiatkowym to zamień liczbty na system
    dziewiątkowy!!!
    tak jak mówiłem, operacje wykonane na tych samych licznach w dowolnym
    systemie dają ten sam wynik, tak samo jak w komputerze ktury liczy dwujkowo,
    wynik 10+10 będzie zawsze 20 (20)10, (10100)2
    widzę że debilu skończyłeś jedynie podstawufkę a o systemach liczbowych
    dyskutujesz, nie wiedząc nawet że kalkulator zafsze policzy 2+2=4, mimo że
    on liczy binarnie, a wynik jes taki sam jak w dziesiętnym!:O)