  • Data: 2010-04-15 07:04:33
    Temat: Re: Jechać na badanie samochodem bez badań?
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "qnick" <r...@o...pl> napisał
    w wiadomości news:hq56n1$cm6$1@news.onet.pl...

    > Jak chcesz legalnie to albo laweta albo udajesz się do Wydziału
    > Komunikacji gdzie pojazd jest zarejestrowany i oddajesz zwykłe
    > tablice i dowód rejestracyjny (to nie jest wyrejestrowanie pojazdu)
    > do depozytu odbierasz czerwone tablice i pozwolenie czasowe ważne
    > ze 3 dni (oczywiście za odpowiednią opłatą) i z tymi papierami
    > jedziesz do SKP na przegląd. Po przeglądzie dostaniesz zaświadczenie
    > z którym jedziesz do Wydziału Komunikacji po odbiór tablic stałych
    > i dowodu rejestracyjnego i z powrotem na stację wbić pieczątkę
> [...]

    No proszę, to w tej grupie rzadko widywałem:
    zwarte, zrozumiałe i pełne wyjaśnienie na raz. :)

    Dziękuję.

    Na marginesie opisanej procedury pojawia się kolejne pytanie.

    Do Wydz.Kom. oczywiście nie wolno pojechać *tym* pojazdem.
    Trzeba więc zdjąć tablice, i pozostawić samochód. Czy taki
    "porzucony" pojazd bez tablic może zainteresować patrol SM
    lub policji? I jakie mogą być skutki takiego zainteresowania?

    Maciek