eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJazda z predkoscia utrudniajaca ruch innym kierujacym? › Re: Jazda z predkoscia utrudniajaca ruch innym kierujacym? [OT] [NTG]
  • Data: 2004-04-09 13:26:02
    Temat: Re: Jazda z predkoscia utrudniajaca ruch innym kierujacym? [OT] [NTG]
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prawą swoją czy jadącego normalnie samochodu?
    ;-)

    > Bo jeśli prawą jadącego samochodu, to mamy ten problem z zaskoczonym
    > kierowcą natykającym się po skręcie na czołowo jadącego rowerystę.
    Prawa samochodu, czyli lewa rowerzysty. Nie wiem, kto to wymyślił, to
    już jest wybitnie głupi pomysł, żeby szybko jadący pojazd, jakim jest
    rower poruszał sie jak pieszy. Pieszy to specyficzny użytkownik drogi z
    uwagi na małą prędkość i nieograniczoną wręcz mobilność połączoną z
    brakiem drogi hamowania :-)

    Zostawmy ten "pomysł" i nie wracajmy do niego

    > Natomiast jak rowerzystaje jedzie pod prąd swoją prawą - kolizji nie
    > będzie, bo prawidłowo jadący katamaran będzie jechał możliwe blisko
    > swojej prawej.

    Zwłaszcza jak wie, że jedzie "pod prąd" i na widok samochodu przykleja
    się do krawężnika.

    chester

    --
    "Kobiety są tak trudne do przejrzenia, ponieważ każda z nich stanowi
    wyjątek od reguły." (Vittorio De Sica)