eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJazda z predkoscia utrudniajaca ruch innym kierujacym? › Re: Jazda z predkoscia utrudniajaca ruch innym kierujacym? [OT] [NTG]
  • Data: 2004-04-09 13:18:41
    Temat: Re: Jazda z predkoscia utrudniajaca ruch innym kierujacym? [OT] [NTG]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    chester wrote:

    > Może bez inwektyw, co? Bluzgajcie się na priv.

    To ona zaceła, pse pana ;)

    > Nie jestem tępy, więc uważam, że nie masz racji. Nie mam pojęcia po co w
    > tym wątku poruszamy chorą IMHO ideę jazdy lewą stroną jezdni.
    > Zdecydowanie lepiej i bezpieczniej jest gdy rowerzysta jadąc pod prąd
    > jedzie prawą stroną.

    Prawą swoją czy jadącego normalnie samochodu?

    Bo jeśli prawą jadącego samochodu, to mamy ten problem z zaskoczonym
    kierowcą natykającym się po skręcie na czołowo jadącego rowerystę.

    Natomiast jak rowerzystaje jedzie pod prąd swoją prawą - kolizji nie
    będzie, bo prawidłowo jadący katamaran będzie jechał możliwe blisko
    swojej prawej.