  • Data: 2003-08-26 14:08:56
    Temat: Re: Jazda na rowerze w stanie nietrzezwym
    Od: michal <g...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    I to jest newsgrupa??? Zadna kontynuacja watku nie byla na temat. Na
    rozprawki byl czas w liceum OK? To miejsce ma zluzyc temu aby moc sie czegos
    dowiedziec, komus poradzic lub taka rade dac. A o czym wy rozzprawiacie? O
    tym czy DOBRZE jest jezdzic po pijaku CZY NIE DOBRZE!!! A czy ja pytalem
    Was o zdanie? Nie przypominam sobie. Prosilem o pomoc kogos kompetentnego w
    sformulowaniu sprzeciwu co do wysokosci wyroku (to moje PRAWO) OK?

    P.S> Banda kolesi, ktorzy nie opanowali sztuki czytania I rozumienia tekstu.
    P.P.S> Z mojej strony koniec watku.

    Z powazaniem I dziekuje :PPPPPPPPPPPPP
    g...@i...com.pl (jakby jednak ktos sie znalazl)
    Z gory dziewkuje