  • Data: 2003-08-26 13:17:59
    Temat: Re: Jazda na rowerze w stanie nietrzezwym
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kłaniam się, dnia wto 26. sierpnia 2003 16:08 ktoś podpisujący się jako
    michal napisał(a):

    > I to jest newsgrupa??? Zadna kontynuacja watku nie byla na temat. Na
    > rozprawki byl czas w liceum OK? To miejsce ma zluzyc temu aby moc sie
    > czegos dowiedziec, komus poradzic lub taka rade dac. A o czym wy
    > rozzprawiacie? O
    > tym czy DOBRZE jest jezdzic po pijaku CZY NIE DOBRZE!!!

    Żyjemy w wolnym kraju i każdy ma prawo do własnych opinii.

    > A czy ja pytalem
    > Was o zdanie?

    Się nie podoba, to zjazd w /dev/null...

    > Nie przypominam sobie. Prosilem o pomoc kogos kompetentnego
    > w sformulowaniu sprzeciwu co do wysokosci wyroku (to moje PRAWO) OK?

    Twoje prawo. Ale nikt nie ma obowiązku Ci odpowiadać.

    > P.S> Banda kolesi, ktorzy nie opanowali sztuki czytania I rozumienia
    > tekstu. P.P.S> Z mojej strony koniec watku.

    Przylazłeś do towarzystwa i podskakujesz.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.