    From: "Tomek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakie wyroki sąd zasądza zaniepłacenie alimentów
    Date: 3 Mar 2005 20:58:47 +0100

    > Podparta faktami, konkretnie:
    > konstytucja, rozdzial VIII, Art. 178.
    >
    > 2. Sędziom zapewnia się warunki pracy i wynagrodzenie odpowiadające
    > godności urzędu oraz zakresowi ich obowiązków.
    >
    > i art. 180
    > 1. Sędziowie są nieusuwalni
    > 5. W razie zmiany ustroju sądów lub zmiany granic okręgów sądowych wolno
    > sędziego przenosić do innego sądu lub w stan spoczynku z pozostawieniem
    > mu pełnego uposażenia.
    >
    > dodatkowo:
    > 2. Złożenie sędziego z urzędu, zawieszenie w urzędowaniu, przeniesienie
> [...]
    Gwarancja że będzie się miało kasę może być tylko to że sie ją odziedziczyło po
    kimś zapobiegliwym. Kimś takim co ja ulokował w banku ziemskim. Konstytucja to
    tylko zapisany papier. Zawsze można ja zmienić. Niedawno wszystko w Polsce
    należało do wszystkich. O tym czy będą pieniadze na wynagrodzenie odpowiadające
    godności urzędu nie decyduje konstytucja tylko kondycja państwa. Jak się budżet
    nie bedzie domykał to nie będzie pieniędzy na godne uposażenie. A im więcej
    alimenciarzy pójdzie do pierdla tym bardziej się nie domknie. I co wtedy. Tomek