  • Data: 2005-04-25 21:02:42
    Temat: Re: Jakie sa zasady ugody?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a) :

    > Jeśli wpiszecie w ugodę, że należą Ci się koszty procesu, a nie
    > konkretna kwota, to od tej strony nie powinno być zagrożeń.

    Tak byłoby zbyt pięknie. Ich prawnik chce wpisać kwotę 15 zł. Nie
    wiem tylko czy prawdą jest, że dostanę zwrot z sądu połowy kwoty
    wpisu po zawarciu ugody. Wiesz coś na ten temat? Byłaby to
    ewentualnie opcja do zaakceptowania.

    Kwestią nierozstrzygniętą dla mnie pozostaje, czy w przypadku
    dłuższego trwania procesu uzyskałbym kwotę równą wartości
    rynkowej telefonu, gdyby np. mój model przestał być dostępny. W
    końcu za ewentualne zasądzone 60 zł to mógłbym se kupić
    conajwyżej tani pokrowiec na komórkę. Stąd wynikało moje żądanie
    1220 zł. W ocenie ich prawnika uzyskałbym tylko te 60 zł. Ale
    prawnikom przeciwników nie należy wierzyć:-)

    W opcji ugody tracę te 150 zł pozostałych kosztów sądowych,
    dojazdów, korespondencji, wykonywanych kopii.

    I tak oto bezprawie zatriumfowało nad prawem.
    Nie dość, że zostałem oszukany, poniosłem z tego tytułu koszty,
    że o czasie nie wspomnę, to oszust nie ponosi pełnej
    odpowiedzialności za swoje czyny.

    Zbyszek
    PGP key: 0x58E0356F
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.