  • Data: 2010-06-05 05:06:22
    Temat: Re: Jakie sa szanse usuniecia slupa energetycznego
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kris" <n...@w...pl> pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > usuniecie byloby dobre
    > no ale prad do wioski jakos musi dojsc

    > no jest jest
    > ale co z tego ze slup jest jak druty leca mi po przekatnej dzialki?
    > pietra postawic sie nie da sensownego

    Jakiego napięcia jest to linia?
    [Im wyższe napięcie linii tym wyższe koszty "przestawiania"]
    Dla zakładu energetycznego przestawienie słupa (z ewentualnym
    dostawieniem jednego słupa) to niższe koszty niż puszczanie
    "kilometrów" nowej linii.

    Czy są sąsiednie/bliskie działki (nowo) budowlane z podobnym problemem?
    [ w kupie raźniej nawet się użerać nawet z energetyką ;-) ]

    Pewnie się da ale zostaje kwestia prawno-praktyczna jak szybko i za
    ile (twoich) pieniędzy [nie wiem ile to kosztowało czasu i pieniędzy].

    P.S.
    Widziałem sam jak gdy zamiast szklarni postawiono kościół to nowy
    właściciel "potrafił" sobie załatwić przesunięcie słupa bardzo
    wysokiego napięcia poza swoją działkę i linia przesyłowa dawniej
    "prosta jak drut" dorobiła się "ząbka" :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Kiedy dajesz lub świadczysz dobrze, czyń to z uśmiechem.