  • Data: 2004-08-30 20:10:22
    Temat: Re: Jakie są moje szanse wobec sprytnego przestepcy?
    Od: "Madab" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Idź z tymi wywodami na grupę
    > pl.sci.medycyna - tam Cię spacyfikują fachowo, bo Twoje poglądy są
    oczywiście
    > błędne.
    > Ale na podstawie własnego doświadczenia wiem, że nie łatwo ocenić
    prawnikowi
    > stan psychiczny delikwenta. Choroba psychiczna to zazwyczaj coś czego nie
    widać
    > gołym okiem, niektóre "nienormalne" zachowania nie oznaczają choroby
    > psychicznej. Znałem pewnych gości, którzy według mnie byli "regularnymi"
    > świrami, a biegi stwierdzili że są całkiem zdrowi.

    Słuchaj. Samouwielbienie swojej fachowosci przez psychiatrów na
    pl.sci.medycyna mnie nie interesuje. Problemem to nie jest. Ich prawo do
    błednego mniemania na swój temat ;-)
    Problem jest w tym, że w oparciu o ich opinie prawo umarza sprawy przeciw
    przestepcom!
    Dlatego napisałem na te grupę.
    Napisałeś, że moje poglądy są błędne. Napisz które. I pytam się, czy ja
    podawałem swoje poglądy czy też fakty. Fakty są faktami.
    Ty osobiscie nie musisz jako prawnik ocenic stanu psychicznego delikwenta, a
    biegły musi. Czy to, że musi jest gwarancją własciwej oceny? Zapewniam Cię,
    że autorytet psychiatry wynika jedynie z niedoskonałego systemu i nie ma
    żadnych podstaw naukowych oprócz podstaw systemowo-politycznych.
    Zaś to, że wg Ciebie ktos zdrowy psychicznie wyglądał na "regularnego" świra
    wynikać mogło tylko z Twojego schematycznego odbioru swiata i braku
    otwartosci. Zaznaczam mogło ale nie musiało. To tylko Ty sam możesz ustalic
    wnikając w siebie i w świat :-)
    Serdecznie pozdrawiam
    Arek