  • Data: 2002-09-26 13:59:00
    Temat: Re: Jakie sa koszty zalozenia SC?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 26 Sep 2002 00:09:17 +0200),
    "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl> był(a) napisał(a):

    >Prosze o pomoc na temat kosztow zalozenia SC?

    Mniej wiecej takiej jak jednosobowej DG:
    a) wpis do ewidencji ok. 100zł od każdego wspólnika

    b) Rejestracja VAT (jeśli chcesz/musisz być VATowcem) -- koszt
    niezależny od ilości wspólników. Nie pamiętam ile, ale też w granicach
    100zł

    c) Podatek od wniesionych do spółki elementów. Teoretycznie można nic
    nie wnosić, ale mnie sie US czepiał, więc wniosłem 100zł.

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)