  • Data: 2004-09-28 04:53:03
    Temat: Re: Jakie są koszty sądowe?
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej wrote:
    > Jaki może być koszt opinii?

    kilkaset złotych

    > Kto podlega zwolnieniu?

    wedle uznania (i nastroju ;) ) sądu...

    > Coś słyszałem, ze m. in. ludzie o małych dochodach
    > (lub zadnych). Ja nie mam oficjalnie(wykazanych na papierze) dochodów..
    > Chyba się łapię? Jeśli tak, to co musze zrobić?

    art.624§1 kpk
    Sąd może zwolnić oskarżonego lub oskarżyciela posiłkowego w całości lub
    w części od zapłaty na rzecz Skarbu Państwa kosztów sądowych, jeżeli
    istnieją podstawy do uznania, że uiszczenie ich byłoby dla nich zbyt
    uciążliwe ze względu na sytuację rodzinną, majątkową i wysokość
    dochodów, jak również wtedy, gdy przemawiają za tym względy słuszności.

    KG