eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJakie informacje na stronach sklepu internetowego / oferty firmowej. › Re: Jakie informacje na stronach sklepu internetowego / oferty firmowej.
  • Data: 2010-07-12 07:25:37
    Temat: Re: Jakie informacje na stronach sklepu internetowego / oferty firmowej.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 11 Jul 2010, Radosław Wierzbicki wrote:

    > Witam,
    > Czy orientuje się ktoś jakie informacje, z punktu widzenia przepisów muszą
    > znaleźć się na stronie internetowej będącej sklepem lub po prostu ofertą
    > firmy? Do tej pory byłem przekonany, że to jakie informacje przedsiębiorca
    > chce udostępnić zależy od niego i nie grożą mu za to sankcje ale podobno jest
    > inaczej. Poszperałem trochę w ustawach, jednak nie dotarłem do interesujących
    > mnie informacji. Będę wdzięczy z pomoc.

    Do tego co grupowicze napisali jeszcze podstawa:
    - ustawa o swobodzie DG:
    http://www.gofin.pl/nowe_okno.php?id_temat_html=4691
    6&id_pismo=509&i=0
    - ustawa o VAT (sam znajdziesz, te same wymogi co wyżej przy ofertach
    publicznych)

    Z p. widzenia kontrahentów którzy sami prowadzą firmy istotne jest
    podanie numeru wpisu do EDG lub KRS - IMO to jest miara decydująca
    o rozważaniu w ogóle "czy można tam kupić coś na firmę" :)

    pzdr, Gotfryd