  • Data: 2013-12-07 11:50:36
    Temat: Re: Jaki sens praktyczny mają takie działania opozycji?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-07 10:21, Shrek pisze:
    > Przecież to już było - brak dowodu jest dowodem, że dowód zniszczono -
    > umorzenie sprawy jest dowodem na to że pomówiony jest winny (dowody
    > były tylko patrz wyżej;)

    Jak człowiek 10 raz słyszy że nic się nie stało a przy takich samych
    przewinach u konkurencji słyszałby z tych samych ust że to skandal i
    trybunał stanu to się nóż w kieszeni otwiera.
    Kropla drąży skałę. Jest to jakaś metoda. Może nieskuteczna.
    Oszołomstwo? Masz prawo do takiego zdania ale nie odmawiaj innym
    posiadania innego oraz wykorzystywania normalnych praw obywatelskich.

    PS. A generalnie po ostatnich wybrykach w sejmie wiem już na pewno że
    obecna klasa polityczna nadaje się tylko do piaskownicy.
    Kiedyś czekałem aż komuniści powymierają i ten rak przestanie drążyć
    organizm narodu. Teraz o zgrozo znowu trzeba będzie czekać aż popaprańcy
    wymrą. Tylko że tego już ja nie dożyję.