    Date: Thu, 12 Sep 2013 17:26:48 +0200
    From: z <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jaki narzut z tyt. egzekucji abo RTV ?

    W dniu 2013-09-12 17:16, maruda pisze:
    > O ile może być droższe, jak przyjdzie z sądu? (Pewno z e-sądu). Chodzi o
    > ~1.5kpln.
    >
    > Przychodzą poleconym, "notatka" na razie (nie znam więcej szczegółów, bo
    > to nie do mnie) z Centrum Obsł. Finansowej z groźbą egzekucji. Dotyczy
    > ostatnich 5 lat. Już się bać i płacić, czy zaczekać na przyparcie do muru?

    Zajrzeć do przepisów czy dług się nie łapie pod zwolnienia. Jest ich
    sporo, nie wszyscy zdają sobie sprawę.
    Napisać pismo za pośrednictwem poczty (tam podadzą konkrety) o
    rozłożenie na raty bądź umorzenie.
    Potem (albo przedtem :-) ) podobnie jak miliony innych "praworządnych"
    obywateli wyrejestrować telewizor.
    Wyrejestrować można zawsze nawet jak ma się dług.
    Bać się? Tak. Na emerytach już dawno kładą łapy. Mam nadzieję że na tym
    nie poprzestaną.