  • Data: 2013-09-13 06:41:54
    Temat: Re: Jaki narzut z tyt. egzekucji abo RTV ?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-12 23:11, witek pisze:
    > uwazaj na komorki z radiem, zeby ktos nie zinterpetował, ze musisz
    > płacic abonament, bo za samochód z radiem musisz. tez nie wiadomo dlaczego.

    Poczytaj jest wykładania "RADY" i tam jest wyszczególnione że urządzenia
    których głównym zadaniem nie jest odbiór (komputer, telefon, budzik...)
    są zwolnione. Natomiast ciągle używa się pojęcia odbiornik telewizyjny.
    Nie moja interpretacja, nie ja to wymyśliłem, nie ja popieram ten BAJZEL
    z tym "podatkiem". :-)