    From: webNet <w...@w...katowice.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jaki biegly (sprawa Kaczmarka)
    Date: Sun, 02 Sep 2007 21:20:12 +0200

    Sowiecki Agent pisze:
    > Witam!
    > Zastanawia mnie z jakiej dziedziny biegly stwierdzil ze Kaczmarek byl w
    > pokoju Krauzego, skoro nie ma tego na tasmie. ROwnei dobrze mogl wejsc
    > do innego pokoju i sie zabawic z Panienka (wyszedl bez krawata), czy
    > zrobic to na korytarzu w miejscu bez kamery. Mi to wrozkarstwem zalatuje.
    >
    > P.

    Prokuratura postawiła teze jednoznaczna i pasujaca do opini PiS.
    Wszyscy z Kaczmarka zrobili juz kłamce, a gdzie wyrok sądu ? Przecież do
    puki nie ma wyroku skazującego to człowiek jest czysty i nie można go
    wyzywać od kłamców. Jesli PiS ma przestrzegać prawa to nie powinni go
    wyzywać od kłamców dopuki nie ma prawomocnego wyroku.

    Ale ciekawi mnie jeszcze drugi wątek, kiedy krauze dzwonił do
    Woszczerowicza, o ile pamietam to po podobnym wyjsciu Kaczmarka, czyli
    poseł z predkościa światła dotarł do pokoju Krauzego.