  • Data: 2005-08-14 21:42:49
    Temat: Re: Jaka kara za uderzenie księdza w mordę ?
    Od: Sebastian <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej napisał(a):
    > Uderzyłem księdza bo dobierał się do dziecka. Ksiądz rzymskokatolicki.
    > Jaka kara może za to być bo słyszałem że księża mają uprzywilejowaną
    > pozycję w tym kraju (na co dzień mieszkam we Francji)?

    odpowiedzialnosc karna jest uzalezniona od tego czy uderzyles ksiedza
    przy swiadkach i czy ma obdukcje do siedmiu dni czy powyzej siedmiu dni
    ewentualna odpowiedzialnosc z tytulu naruszenia nietykalnosci cielesnej
    ale ty jestes swiadkiem molestowania seksualnego warto isc do
    prokuratury jesli dziecko to potwierdzi to ksiadz jest w kiepskiej
    sytuacji. Jesli bylo tak jak piszesz to nie martwie sie o to czy on cie
    oskarzy ! Pozdrawiam