eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJaka jest różnica PRAWNA miedzy antysemityzmem a anty-rusizmem? :-) › Re: Jaka jest różnica PRAWNA miedzy antysemityzmem a anty-rusizmem? :-)
  • Data: 2024-02-19 08:18:52
    Temat: Re: Jaka jest różnica PRAWNA miedzy antysemityzmem a anty-rusizmem? :-)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 18 Feb 2024 12:50:36 +0100, Kviat wrote:

    > https://wsjp.pl/haslo/podglad/83040/rusek
    > https://sjp.pwn.pl/slowniki/rusek.html
    > https://pl.wiktionary.org/wiki/rusek

    > Nie wydaje mnie się.
    > Bardziej prawdopodobne jest to, że obrońcami Ukrainy są żołnierze ukraińscy.
    >
    > https://www.pap.pl/aktualnosci/ukrainski-deputowany-
    sredni-wiek-ukrainskiego-zolnierza-ponad-40-lat-trwa
    -wojna-na

    > "średni wiek ukraińskiego żołnierza na froncie to ponad 40 lat; armia
    > nie ma kogo mobilizować"
    >
    > Nie znalazłem informacji, że zaczęli mobilizować ruskich.

    Jest jeden "rosyjski legion". A przynajmniej tak się chwalą.

    Nie jest też tajemnicą, ze wśrod mieszkańców Ukrainy są zwolennicy
    "postępu" oraz zwolennicy Rosji, szczególnie putinowskiej.
    Oraz pewnie tacy, którzy nie mają zdania.

    Mobilizowanie tych rusofilnych, pewnie jest trudne i może być
    bezcelowe.

    J.