eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJaka jest różnica PRAWNA miedzy antysemityzmem a anty-rusizmem? :-) › Re: Jaka jest różnica PRAWNA miedzy antysemityzmem a anty-rusizmem? :-)
  • Data: 2024-02-18 12:50:36
    Temat: Re: Jaka jest różnica PRAWNA miedzy antysemityzmem a anty-rusizmem? :-)
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    https://wsjp.pl/haslo/podglad/83040/rusek
    https://sjp.pwn.pl/slowniki/rusek.html
    https://pl.wiktionary.org/wiki/rusek

    > Ruscy żołnierze są obrońcami Ukrainy.

    Nie wydaje mnie się.
    Bardziej prawdopodobne jest to, że obrońcami Ukrainy są żołnierze ukraińscy.

    https://www.pap.pl/aktualnosci/ukrainski-deputowany-
    sredni-wiek-ukrainskiego-zolnierza-ponad-40-lat-trwa
    -wojna-na

    "średni wiek ukraińskiego żołnierza na froncie to ponad 40 lat; armia
    nie ma kogo mobilizować"

    Nie znalazłem informacji, że zaczęli mobilizować ruskich.

    Pozdrawiam
    Piotr