eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJaka jest różnica PRAWNA miedzy antysemityzmem a anty-rusizmem? :-) › Re: Jaka jest różnica PRAWNA miedzy antysemityzmem a anty-rusizmem? :-)
  • Data: 2024-02-14 12:08:06
    Temat: Re: Jaka jest różnica PRAWNA miedzy antysemityzmem a anty-rusizmem? :-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Powiedz kolegom, żeby wypuścili zakładników i wyszli z tuneli.
    > Będzie po wojnie.

    Jestem pewien że IDF weźmie ich do niewoli tak jak tych trzech (?)
    zakładników z Izraela co Hamasowi uciekli.

    <ironia> Głupi Ojcowie założyciele USA nie wiedzieli że wystarczy się
    poddać żeby było po wojnie? </ironia> Analogia jest jako taka bo może
    nie byli terrorystami ale w przypadku całkowitej klęski by "zawiśli razem".

    IMHO Izrael udanie podzielił Palestyńczyków na Al Fatach na Zachodnim
    Brzegu i Hamas w Strefie Gazy (co najmniej tym czego nie robił) a teraz
    ma _także_ niechciane konsekwencje.

    https://www.brainyquote.com/quotes/george_orwell_159
    449

    --