  • Data: 2003-09-18 11:44:49
    Temat: Re: Jak zostalem kryminalista - pare pytan.
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > BTW: a do owych "historii z prowadzeniem" to zapodał
    > ktoś jakiś porządny link albo przynajmniej info z sygnaturą,
    > czy "znajomy mu powiedział" ? (...który to znajomy
    > przeoczył że "prowadzenie" polegało na prowadzeniu
    > z pozycji "siedzącej na siodełku" ;))

    załóż google;
    mnie wyskoczyło coś m.in. takiego:
    ---
    "Autor:Kristoferson (k...@w...pl)
    Temat:Dzielna Drogówka
    Grupy dyskusyjne:pl.rec.rowery
    Data:2003-06-18 01:46:03 PST
    Dziś rano włączyłem TV i z braku "kawy czy herbaty" przełączyłem się na
    jakiś Polsat. Właśnie lecial program "Drogówka" o naszych dzielnych Stróżach
    Prawa I Porządku Drogowego. Na koniec programu (i dobry początek dnia) nasi
    Dzielni Chłopcy zauważyli dziwnie zachowującego się rowerzystę. Facet
    poruszał się na wiekowej damce w kolorze "lilaróż". Zatrzymali go - i, no
    tak, wypił te, no "lampkie wina". Po dmuchaniu okazało się 0.8 mg/litr czyli
    1.8 promila. Jak dotąd - nasze serca i umysły po stronie naszych Dzielnych
    Chłopców. Tyle że od tego momentu zaczęła się praca
    wychowawczo-umoralniająca przed obiektywem. Że "może pan sobie nie zdaje
    sprawy, ale rower to pojazd mechaniczny", " trzeba było prowadzić, niektórzy
    wyprowadzają pieski, to inni mogą rower", " powietrze spuścić z opon, coby
    nie kusiło".
    ---------
    pewnie bywa różnie, dalej nie mam czasu grzebać,
    niech się inni teraz wykażą, chętnie poczytam;

    pzdr
    gl