    From: "Xem" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak zostalem kryminalista - pare pytan.
    Date: Sat, 13 Sep 2003 16:05:17 +0200

    > Czy stać cię na niebycie miłym???
    > Teraz bądź mężczyzną i nie płacz;))

    Do pana Trolla. Moze tak. Ja nikogo nie obrazilem. Tylko nie bylem pokorny i
    grzeczny z podkulonym ogonem. I powiedzilem ze to dziwny kraj jak 6
    policjantow sie mna zajmuje przez godzine z busem. A jak kiedys mi ukradli
    rower to przyjechal jeden, ktory od razu chcial umorzyc sprawe (znacyz
    chcial zeby nie zglaszac). I o ile mi widomo to ja nie mam byc obowiazku
    milym, to juz on bardziej.

    A busem jechalismy razem ja mowj rower i 5 policjantow ::)

    I z jakiej okazji mam placic za badanie alkomatem ??

    I teraz ostania sprawa, jak jeden z kolegow zauwazyl za to wykroczenie
    wedlug taryfiaktora przysluguje max. 100 zl ?? Wiec jesli bym udowodnil
    sadowi ze tak wlasnie je (znaczy podejrzewamze sedzii zna przepisy), to
    dlaczego ja mam ponosci koszty postepowania sadowego. przeciez to policjant
    mnie ukaral niewlasciwa kwota ??

    Pzdr
    Xem
    Ps. I panu Trollo Leszkowi zdecydowanie dziekuje za jego mile odpowiedzi.
    Ale mi nic nie pomgaja.