    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak znaleźć informacje o dzierżawcy nieruchomości?
    Date: Mon, 1 Feb 2010 20:06:41 +0100

    Dnia Mon, 1 Feb 2010 19:24:42 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Przejdź się do miejscowego zakładu energetycznego. Ktoś ma z nimi umowę,
    > więc powinni wiedzieć. czy powiedzą, to już inna sprawa.

    Mogą nie powiedzieć? Ich to jeszcze bym zrozumial. Ale informacje o
    dzierżawach to przeciez chyba jest informacja publiczna, obywatel ma prawo
    wiedziec czy ciotka burmistrza nie wynajmuje przypadkiem atrakcyjnego
    terenu za 1 zl miesiecznie :)

    > Jak nie, to
    > poszukaj ostatniej firmy, która tam działało i ich Zapytaj, z kim mieli
    > umowę. Ostatni pomysł, to popytać wśród okolicznych firm i domów. Może ktoś
    > będzie pamiętał przynajmniej, co tam było wcześniej.

    Ja wiem, co tam bylo wczesniej; jakis starszy gosc prowadzil kwiaciarnie.
    Niestety, mieszkancow juz przepytalem, dozorce takze, nikt nie wie gdzie
    ten pan teraz mieszka ani jaki ma nr telefonu. A po samym imieniu go nie
    zidentyfikuje. Eh.

    --
    best regards,
    scream